چای ۵۰۴۰ کرفس

چای لاغری کرفس

درباره چای لاغری کرفس چه می دانید؟

در باره دمنوش لاغری کرفس باید بگوییم که چون این گیاه  از طبیعتی گرم و خشک برخوردار است باعث شده تا رطوبت بدن گرفته شود و از همین رو برای لاغری و کاهش وزن بسیار مناسب است. این نکته مهم در بحث لاغرکنندگی چای این گیاه دارویی را بدانید که علت اساسی این خاصیت به آن دلیل است که فرد پس از مصرف چای لاغری کرفس به طور معمول دیگر احساس گرسنگی ندارد و از خوردن هایی که ضرورت ندارد پیشگیری می کند. شاید به جرات بتوان گفت که این گیاه در طب سنتی به نوعی برای کاهش اشتها نیز بسیار سودمند است.

برای خرید چای لاغری کرفس با برند ۵۰۴۰ می توانید همین الان به یکی از روش های زیر اقدام نمایید :

تهیه یک بسته چای کرفس ۵۰۴۰ با قیمت ۲۵ هزار تومان

 

تهیه پکیج لاغری سه ماهه چای کرفس با قیمت ۷۲ هزار تومان

 

برای خرید تلفنی با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ تماس حاصل فرمایید.

چای لاغری کرفس

نام علمی گیاه کرفس Apium graveolens است که هم خواص درمانی دارد و در داروسازی بویژه در ساخت داروهای گیاهی از آن استفاده می شود و هم از کرفس در طبخ انواع غذاها و همینطور از بین بردن بوی بد برخی مواد غذایی قبل از پخت استفاده های فراوان می شود.

کرفس حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی منیزیوم و پتاسیم است که برای آرامش اعصاب و بیماریهای روحی بسیار مفید هستند. این گیاه همچنین دارای مقدار زیادی ویتامینهای ک؛ و سی است که در رده آنتی اکسیدانها قرار داشته و مصرف آن باعث کاهش تورم یاخته‌های بدن، سم‌زدایی از بدن و مبارزه با روماتیسم و انواع بیماریها از جمله بیماری سرطانی می‌شود. مصرف این گیاه دارویی عوارضی ندارد و می‌توان  بدون واهمه آن را همزمان با میوه‌ها و گیاهان دیگر مورد مصرف قرار داد. مثلا مصرف آن همراه با با آب انگور و سیب جهت مقابله با روماتیسم مفید است. مصرف آن با زنجبیل جهت مبارزه و درمان میگرن و سردرد خاصیت دارد  و چنانچه با لیموترش مصرف شود، برای درمان سرماخوردگی مفید است و البته قند خون را پایین می آورد.

اما یکی از مهمترین کاربردهای این گیاه در لاغری و چربی سوزی است. ما در این مقاله می خواهیم د راین مورد بیشتر برای شما صحبت کنیم.

تهیه یک بسته چای کرفس ۵۰۴۰ با قیمت ۲۵ هزار تومان

 

تهیه پکیج لاغری سه ماهه چای کرفس با قیمت ۷۲ هزار تومان

 

برای خرید تلفنی با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ تماس حاصل فرمایید.

چای کرفس

از آنجایی که این گیاه کالری کمی دارد می تواند به عنوان یک داروی لاغری ۱۰۰% طبیعی عمل کند که عارضه ای هم در فرد مصرف کننده به وجود نمی آورد. چنانچه شما نوشیدن آن را به صورت منظم و مداوم در برنامه روزانه خود بگنجانید، در مدت زمان کوتاهی بر اثر خاصیت فوق العاده ان در چربی سوزی، به وزن ایده آل خود می رسید. اگر بتوانید آب کرفس را گرفته و مورد مصرف قرار دهید، یقینا نتیجه ای زودتر و بهتر را خواهید گرفت و در غیر اینصورت مصرف آن به صورت چای توصیه می شود، که در سوزاندن و آب کردن چربی ها انباشت شده تاثیر بی نظیری دارد.

در حقیقت نوشیدن چای کرفس یکی از ساده ترین روشهای استفاده از خواص این گیاه دارویی برای چربی سوزی است. اگر بخواهیم در مورد پیشینه این نوع چای بیشتر برای شما صحبت کنیم باید ادامه دهیم که نام قدیمی و باستانی این گیاه در یاران کرسب یا کرفش بوده است و در طی زمان به نامی که الان به آنن شهرت دارد، تغییر یافته است.

زمانی که این ماده خوراکی را مورد مصرف قرار می دهید، خواص آن می تواند تا هفته ها چنانچه در دمای بین ۰ تا ۲ درجه سانتیگراد نگهداری شود، به خوبی حفظ شود و شما در طول این مدت زمان می توانید به با خیال راحت آن را مورد مصرف قرار دهید.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که با کلسترول بالای خون دست به گریبان هستید، در خصوص مصرف این نوع چای کرفس اصلا نگران نباشید چرا که میزان چربی اشباع شده و کلسترول این گیاه در حد بسیار پایین است و شما بدون هیچگونه نگرانی می توانید به طور روانه از آن مصرف کنید و به یکی از اهداف خود که کاهش وزن است دست پیدا کنید.

مطابق آخرین مطالعات انجام گرفته در خصوص خواص درمانی این گیاه، پژوهشگران دریافته اندکه این ماده غذایی و دارویی دارای ۸ ترکیب ضد سرطانی است و به سهولت می تواند از رشد تومورهای سرطانی جلوگیری کند و حتی رادیکال های آزاد درون خون را نیز از بین ببرد.

آنچه را در مورد این گیاه دارویی در طب سنتی گفتیم شما می توانید در چای کرفس ۵۰۴۰ پیدا کنید و با مصرف روزانه آن تمام این خواص را دریافت کنید.

اگر دچار انفلوآنزا و سرماخوردگی می شوید، حتما این نوع چای از برند ۵۰۴۰ را مورد مصرف قرار دهید چرا که ویتامین ث موجود در آن جهت تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است و به این دلیل هم از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری می کند و هم در درمان آن موثر است.

همینطور با نوشیدن چای گیاهی کرفس با نام تجاری ۵۰۴۰، آن دسته از افرادی که دارای پرفشاری خون هستند می توانند این مشکل خود را برطرف کنند. چرا که از جمله خواص منحصر به فرد این گیاه کاهش میزان فشار خون در بدن است و البته به خاصیت بی نظری دیگر آن هم باید اشاره کرد و آن توانایی پایین آوردن میزان کلسترول خون است و این خواص یعنی شما با مصرف دمنوش این گیاه، از خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی در امان هستید و دیگر نگران بیماری سکته هم نباشید.

 

اگر در طول روز عصبی هستید پیشنهاد می کنیم از این چای استفاده کنید چرا که این نوع چای که خاصیت لاغرکنندگی دارد، برای افرادی که تند مزاج و عصبی هستند می تواند بسیار مناسب باشد. به این ترتیب شما می توانید از این نوشیدنی به عنوان یک داروی آرام بخش گیاهی بهره بگیرید و دیگر از مصرف قرص های شیمایی برای رفع این مشکل بی نیاز می شوید.

پس افرادی که استرس دارند، می توانند به راحتی برای کاهش استرس خود از این نوع چای استفاده کنند.

چطور می توان با دمنوش لاغری کرفس لاغر شویم؟

همانطور که گفتیم کرفس خام کالری کمی دارد ولی شهرت آن در کاهش وزن به علت دیگر است، آن چه باعث می شود این گیاه به عنوان داروی لاغری معروف شود، دیرهضم بودن این گیاه دارویی است. در حقیقت وقتی شما کرفس را دم می کنید و مورد مصرف قرار می دهید، معده شما مدت زمان طولاتی صرف می کند تا کرفس را هضم کند و شما در این مدت نمی قادر نیستید ماده غذایی دیگر را مصرف کنید. به این طریق ای گیاه، احساس گرسنگی داشتن را به تعویق می اندازد و نیاز بدن به مواد غذایی به ویژه دریافت مواد غذایی از نوع کربوهیدرات دار را کاهش می دهد.

به طور خلاصه از خواص چای ۵۰۴۰ کرفس برای لاغری باید گفت که:

مصرف این گیاه دارویی و سنتی میزان سوخت ساز بدن را بالا می برد و برای از بین بردن بافت های چربی تاثیر زیادی دارد.
مصرف این گیاه دارویی و سنتی برای از بین بردن بوی بد هان بسیار مناسب و مفید است.
مصرف این گیاه دارویی و سنتی برای از بین بردن ناراحتی های اعصاب مفید است.
مصرف این گیاه دارویی و سنتی برای درمان روماتیسم و بهبود آرتروز مناسب است.
مصرف این گیاه دارویی و سنتی برای کاهش میزان تری گلیسیرید بسیار مناسب است.
مصرف این گیاه دارویی و سنتی برای تقویت دستگاه قلب و عروق مناسب است.
مصرف این گیاه دارویی و سنتی برای کاهش میزان فشار خون مناسب است.
مصرف این گیاه دارویی و سنتی برای جلوگیری از ابتلا به بیماری دیابت می تواند مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , صندلی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر برزنت , لینک شما در اینجا