فروش چای سبز

چای سبز تیما

آیا دوست دارید تا بدون رژیم های سخت غذایی و بدون هیچ دردسری دوباره به وزن ایده ال خود بازگردید؟
آیا به دنبال راهی برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های سرطانی می باشید؟
آیا از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی واهمه دارید؟
امروز در مجموعه البرز خرید محصولی را به شما معرفی خواهیم کرد که می تواند در زندگی و سلامت و نشاط شما تاثیر شگرفی ایجاد کند.نام این محصول چای لاغری ۵۰۴۰ است.محصولی خوش طعم و خوش بو که مناسب هر ذاعقه ای می باشد.نوشیدنی جادویی که می تواند به راحتی برای شما لاغری را به ارمغان بیاورد .محصولی که میزان قند خون شما را تنظیم خواهد کرد. یک چای ۵۰۴۰ جادویی که می تواند در مقابل بیماری دیابت شما را مصون نگه دارد.این محصول با کیفیت درجه یک تنها در فروشگاه البرز خرید عرضه می گردد و همین الان می توانید تنها با چند کلیک آنرا سفارش داده و بعد از دریافت درب منزل وجه آنرا بپردازید.
ترکیبات به کار رفته در چای سبز تیما عبارتند از تخم و ریشه و برگ و شاخه های یک سری گیاهان بسیار مفید که با هم تشکیل این معجون جادویی را داده اند.نام این گیاهان عبارتند از :
چای سبز
چای اولونگ
به لیمو
زعفران
کاسیا

چای سبز تیما

برای خرید یا بروی دکمه های خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا به صورت تلفنی با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳تماس بگیرید

مدل اول چای سبز و مخلوط کرفس است که به صورت دم کردنی بوده و در قالب هر بسته ۲۸ هزار تومان به فروش میرسد.

خرید پکیج سه بسته ای چای لاغری مخلوط کرفس با تخفیف ویزه با قیمت ۷۲ هزار تومان

مدل دوم مخلوط چای سبز + زیره + زعفران + کاسیا + چای اولونگ + به لیمو می باشد و به صورت دم کردنی و در قالب هر بسته ۲۸ هزار تومان به فروش میرسد.

خرید پکیج لاغری سه بسته ای چای سبز تیما با زعفران با تخفیف ویژه با قیمت ۷۵۶۰۰ تومان

مدل سوم به مانند نوع دوم با همان ترکیبات اما به صورت کیسه ای و در بسته بندی ۱۰۰ عددی ارائه شده و با قیمت هر بسته ۳۲ هزار تومان به فروش میرسد.

خرید پکیج لاغری چای کیسه ای  سه بسته با تخفیف ویژه با قیمت ۸۶۴۰۰ تومان

 

 

5040 چای لاغری خود را با ترکیباتی که در بالا توضیح دادیم در بسته بندی های استاندارد روانه بازار نموده است.

نوع اول: ۵ بسته ۵۰ گرمی (قیمت ۲۸۰۰۰ هزار تومان همراه با قرعه کشی ۵۰۴۰)
نوع دوم: چای سبز کیسه ای ۱۰۰ عددی (قیمت ۳۲۰۰۰ هزار تومان همراه با قرعه کشی ۵۰۴۰ )( این محصول به ۳ دلیل مورد استقبال بیشتر خریداران قرار گرفته است.تخفیف در نظر گرفته شده برای ان +به صرفه بودن نسبت به مدل دم کردنی +کیفیت بالاتر در هنگام مصرف – این محصول تا پایان بهمن ماه با تخفیف به قیمت ۳۱۰۰۰ تومان ارائه می گردد.)

شما برای خرید چای لاغری تیما می توانید یاب روی دکمه های خرید پستی که رد بالا قرار داده ایم کلیک نمایید و و یا با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳تماس گرفته وس فارش خود را ثبت نمایید.قیمت چای سبز تیما در مقایسه با برندهای متفرقه درون بازار هم بسیار مناسب بوده وهم خود محصول از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار می باشد.

نکته: هر دو محصول بالا دارای کیفیتی یکسان هستند اما محصول نوع دوم که به صورت کیسه ای عرضه می گردد نسبت به محصول نوع اول با توجه به حجم و اندازه اش به صرفه تر خواهد بود و بیشتر توصیه می گردد.
توجه : در تمامی موارد هزینه پست به عهده خود مشتری می باشد.فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری خود را در دو مدل زیر عرضه کرده است :

خرید چای سبز دم کردنی ۲۸۰۰۰ تومانی

خرید دمنوش ۵۰۴۰ در مدل چای سبز کیسه ای۳۲۰۰۰ تومانی

همچنین شما می توانید به منظور دریافت تخفیف بیشتر در محصولات از پکیج لاغری ۵۰۴۰ استفاده نمایید :

پکیج ۵۰۴۰ دوره سه ماهه دم کردنی با قیمت ۷۴۶۰۰ در قالب سه بسته چای

پکیج لاغری دوره سه ماهه کیسه ای با قیمت ۸۴۶۰۰ در قالب سه بسته چای

برای خرید چای سبز تیما کافیست تا باش ماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ تماس حاصل فرمایید.

چای سبز لاغری

 

نکته : می توانید براحتی و فارغ از هر گونه پیچیدگی همین الان به صورت تلفنی و به روش زیر از فروشگاه پنجاه چهل اقدام به ثبت سفارش خود نمایید
روش اول :
آدرس +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده + تعداد محصول را به شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ پیامک نمایید(ما قبل از ارسال با شما تماس خواهیم گرفت)
روش دوم:
با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ تماس گرفته و مشخصات بالا را به اپراتور بگویید تا یادداشت نماید.(در صورت عدم پاسخگویی می توانید همانطور که در بالا توضیح دادیم مشخصات را پیامک کنید,ما قبل از ارسال با شما تماس خواهیم گرفت)

قیمت چای لاغری تیما بسیار مناسب بوده و در صورت خرید به صورت پکیج های لاغری سه ماهه از تخفیف ویزه ای هم برخوردار خواهید شد.

دقت داشته باشید چای لاغری تیما به خاطر کیفیت مواد اولیه به کاررفته در آن هم دارای طعم مناسب و هم دارای خواص بیشتری می باشد و قدت جذب آن نیز بالاتر است.متاسفانه مشاهده شده است که در اکثر فروشگاه های متفرقه اقدام به فروش محصولاتی با نام دمنوش کیسه ای تیما کرده اند که هیچ کدام از خصوصیات گفته شده را دارا نمی باشند.پس حتما هنگام تهیه این محصول دقت لازم را داشه باشید.

چای 5040

با مصرف روزانه و مداوم چای سبز کیسه ای تیما به میزان ۳ تا ۵ فنجان می توانید خود و خانواده تان را از شری بیماری هایی نظیر فشار خون و کلیه موارد مربوط به قلب وو عروق در امان نگه دارید.مصرف روزانه دمنوش تیما سبز باعث شده تا میزان کلسترول خون شما تنظیم شود و خواهید دید که پس از مدتی چقدر دارای احساس سر زندگیی و شادابی می شوید.این محصول به دلیل وجود منابع بالایی از ویتامین A و C می تواند در یک چشم بر هم زدن میزان کلسترول را کنترل کرده و در حد متعادلی تنظیم نماید.جالب است بدانید کلیه مزایایی که می توانید از این چای سبز لاغری بدست اورید برای خانم ها بیش از آقایان می باشد.
این روزها بیماری که مانند سرما خوردگی شیوع پیدا کرده است چیزی نیست جز سرطان. انواع و اقسام مختلف سرطان که نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانن گسترده شده است و هنوز را حل مناسبی جهت مقابله با آن ارائه نشده است. اما ما یک پیشنهاد داریم.چرا پیشگیری نکنیم؟ چرا قبل از اینکه بخواهیم به این بیماری های عجیب و غریب دچار شویم از سلامت خود محافظت نکنیم؟شما با مصرف روزانه چای سبز لاغری تیما خود را از ابتلا به اتواع بیماری های سرطانی در امانن نگاه خواهید داشت.این نتیجه طبق آخرین آمارهایی است که سازمان بهداشت جهانی ارائه داده و نشان می دهد کشورهایی که بیشتر به مصرف چای سبز روی می آورند کمتر دچار بیماریهایی نظیر سرطان خواهند شد.
یک تحقیق جالب دیگر نشان می دهد که در کشور ژاپن با وجود اینکه در مصرف سیگار امار بالایی دارند اما به دلیل وجود مصرف چای سبز دم کردنی تیما امار سرطان در بین مردمم انجا بسیار کم می باشد.ما توصیه می کنیم شما از همین الان اقدام به تهیه چای تیما نمایید و اگر می توانید برای همیشه نوشیدن چای سیاه را کنار گذاشته و این محصول را جایگیزین آن نمایید.چای سیاه می تواند به دلیل وجود رنگ دانه های مصنوعی درون خود باعث ایجاد بیماری های مختلفی در شما شود و اصلا ارزش خریدن و دم کردن را ندارد.

ما به منظور رفاه حال مشتراین عزیز امکان خرید اینترنتی چای سبز را برایتان در سایت فراهم کرده ایم و براحتی و تنها با چند کلیک می توانید اقدام به این کار نمایید.

خرید چای سبز

 

شما با این محصول نباید به هیچ وجه نگران ابتلا به دیابت باشید و برای همیشه با بیماری فشار خون نیز می توانید خداحافظی کنید. چای تیما در مقابل انعقاد خود مقاومت کرده و در واقع به رقیق شدن ان کم می کند و به همین منظور می تواند تضمین کننده سلامت قلب و عروق شما باشد. این چای با تمام انواع چربی های می تواند مبارزه نماید و شما هیچگاه با مصرف روزانه و منظم این نوشیدنی شاهد چربی خون نخواهید شد.
نکته دیگر که باید خدمتتان عرض کنیم این است که شما با مصرف روزانه چای لاغری تیما اصل می توانید به سلامت و شادابی پوست خود کمک نمایید و ایجاد ترک ها و چین و چروک های پیری جلوگیری کرده و آنها را به تعویق بیاندازید.این نوشیدنی دشمن سرسخت انواع باکتری ها بوده و تمام انها را به ورطه نابودی خواهند کشاند.پس می توان تضمین داد که با مصرف منظم این دمنوش گیاهی تیما هیچگاه دچار پوسیدگی دندان نخواهید شد.
اگر در طی فعالیت های روزانه دچار استر و اضطراب هستید پیشنهاد می کنیم حتما از چای سبز لاغری ۵۰۴۰ مصرف کنید.این معجون به یک بار مانند آب بروی آتش شما را آرام و ریلکش خواهد کرد و دوباره می توانید در کمال آرامش به فعالیت های خود بپردازید.
فعالیت های سلول مغزی شما با مصرف مدوام این نوشیدنی تحت تاثیر مثبتی قرار گرفته و می توان انتظار روزهای خوبی رابرای شما داشت.نحوه دم کردن چای سبز تیما ۵۰۴۰ آسان بوده و کافیست به مدت چند دقیقه آنرا بروی دمای کتری و یا سماور گذاشته و بعد از دم کشیدن درکنار دوستان و اعضای خانواده میل نمایید.
فقط در برخی موارد توصیه شده است که از مصرف این ماده جادویی خوددداری نمایید:
۱-زنان باردار و شیرده
۲-بیماران قلبی که در حال مصرف قرص وارفارین هستند

قیمت چای سبز با برند تیما در بسته بندی دم کردنی ۲۸ هزار تومان و در بسته بندی کیسه ای ۳۲ هزار تومان می باشد.

اگر به دنبال یکی از بهرتین و مرغوب ترین محصولات چای تیما ۵۰۴۰ می باشید شک نکنید که در حال حاضر یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده چیزی نیست جز چای لاغری تیما.این محصول دقیقا همان چای سبزی است که اخیرا در تلویزیون نیز در مورد ان بارها و بارها تبلیغ شده و صحبت می شود.هم دارای مجوز از وزارت بهداشت است و هم اینکه کیفیت ارائه شده و طعم آن بسیار متفاوت با سایر محصولات مشابه می باشد.حتما دقت نمایید هنگام خرید چای لاغری تیما گرفتار سایت های حعلی و کلاه بردار نشوید و محصولی بی کیفیت را خریداری نکنید.این محصول به صورت ۱۰۰% گیاهی و بدون هیچ رنگ دانه شیمیایی تولید شده و می توان تضمین کننده سلامت شما باشد.
اگر بتوانید فرهنگ مصرف چای سبز تیما لاغری را رد خانه رواج دهید و حتی آنرا جایگیزین چای سیاه کنید به طور قطع قدم بزرگی در جهت سلامتی خود و دیگر اعضای خانه برداشته اید.ازر این نوشیدنی به عنوان چای دم کردنی تیما معجزه آسا نیز یاد می شود. و آنقدر دارای خواص مختلف است که شاید باورش برای کمتر کسی آسان باشد که چگونه این همه خاصی در چای لاغری تیما قرار گرفته است.اگر بتوانید در طی روز بین ۳ تا ۵ فنجان از این نوشیدنیی مفید میل نمایید می توانید از انواع بیماری های مختلف همچون سرطان و بیماری های قلب و عروق و مواردی همچون فشار خون و دیابت در امان باشید و زندگیی سرشار از انرژی و شادابی را تجربه نمایید.

نوع اول: ۵ بسته ۵۰ گرمی (قیمت ۲۸۰۰۰ هزار تومان همراه با قرعه کشی ۵۰۴۰)
نوع دوم: دمنوش لاغری ۵۰۴۰ ۱۰۰ عددی (قیمت ۳۲۰۰۰ هزار تومان همراه با قرعه کشی ۵۰۴۰ )( این محصول به ۳ دلیل مورد استقبال بیشتر خریداران قرار گرفته است.تخفیف در نظر گرفته شده برای ان +به صرفه بودن نسبت به مدل دم کردنی +کیفیت بالاتر در هنگام مصرف – این محصول تا پایان بهمن ماه با تخفیف به قیمت ۳۱۰۰۰ تومان ارائه می گردد.)
نکته: هر دو محصول بالا دارای کیفیتی یکسان هستند اما محصول نوع دوم که به صورت کیسه ای عرضه می گردد نسبت به محصول نوع اول با توجه به حجم و اندازه اش به صرفه تر خواهد بود و بیشتر توصیه می گردد.
توجه : در تمامی موارد هزینه پست به عهده خود مشتری می باشد

خرید چای سبز ۲۸۰۰۰ تومانی

خرید دمنوش لاغری تیما کیسه ای۳۲۰۰۰ تومانی

مصرف مدوام چای سبز ۵۰۴۰ تیما باعث می شود تا از جذب چربیها و قند که توسط مواد مختلف به بدن شما می رسد جلوگیری به عمل امده و در واقع مانند یک پالایشگر عمل کرده و مواد غیر مفید را حذف می کند.و اینگونه است که می تواند در مقابل هر بافت چربی مبارزه نماید و باعث لاغری در شما شود.همین الان برایی سفارش چای لاغری تیما کافیست تابروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی انجام دهید.
بهترین زمان مصرف چای لاغری تیما ۵۰۴۰ حدود نیم ساعت تا یک ساعت قبل از مصرف غذای روزانه است. البته شما می توانید در طی روز و هر مان که خاستید از این نوشیدنی گوارا میل نمایید.طریقه دم کردن ان هم بسیار ساده بوده و کافیست به مدت ۳ تا ۵ دقیقه انرا بروی دمای سماور و کتری قرار دهید تا دم بکشد. البته هیچگاه نباید برای دم کردن چای سبز آمرا بروی شعله مستقیم گار گذاشت.برای طعم دار کردن این نوشیدنی می توانید از کمی بهار نارنج یا لیمو امانی و یا چند پر زعفران استفاده نمایید.شما می توانید از این پس با مصرف مدوام و روزانه چای لاغری تیما سلامتی را یک بار دیگر برایی خود و خانواده تان با کمترین هزینه تامین کنید و دیوار دفاعی محکمی در مقابل نفوذ انواع بیماری ها برای خود ایجاد کنید.

مدل اول چای سبز و مخلوط کرفس است که به صورت دم کردنی بوده و در قالب هر بسته ۲۸ هزار تومان به فروش میرسد.

خرید پکیج سه بسته ای چای لاغری مخلوط کرفس با تخفیف ویزه با قیمت ۷۲ هزار تومان

مدل دوم مخلوط چای سبز + زیره + زعفران + کاسیا + چای اولونگ + به لیمو می باشد و به صورت دم کردنی و در قالب هر بسته ۲۸ هزار تومان به فروش میرسد.

خرید پکیج لاغری سه بسته ای چای سبز تیما با زعفران با تخفیف ویژه با قیمت ۷۵۶۰۰ تومان

مدل سوم به مانند نوع دوم با همان ترکیبات اما به صورت کیسه ای و در بسته بندی ۱۰۰ عددی ارائه شده و با قیمت هر بسته ۳۲ هزار تومان به فروش میرسد.

خرید پکیج لاغری چای کیسه ای  سه بسته با تخفیف ویژه با قیمت ۸۶۴۰۰ تومان

 

 

در مورد عوارض جانبی که درباره این محصول گفته اند بهتر است بگوییم که عوارض جانبی ندارد و تنها باید یک سری افراد در موقعیت های خاص از این چای مصرفف نکنند.مثلا زنان باردار و شیرده بهرت است با دستور پزشک به مصرف دمنوش چای سبز روی آورند.همچنین کسانی که قرص هایی نظیر وارفارین مصرف می کنند نیز نباید از چای سبز ۵۰۴۰ بنوشند.
ما در البرز خرید کیفیت ارائه شده در چای لاغری تیما را تضمین خواهیم کرد و در صورت هر گونه مشکل می توانید انرا با ما در میان گذاشته تا برایتان برطرفف نماییم. پس بدون نگرانی می توایند همین الان در هر کجای ایران که باشید تنها با چند کلیک این محصول را برای خود سفارش داده و بعد از اینکه انرا درب منزلل تحویل گرفتید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

یکی از مهمترین عواملی که باعث می گردد تا کیفیت محصولی مانند چای لاغری بالا رود و بتواند خواسته مشتریان را بر آورده کند این است که از مواد اولیه خوب و با کیفیت تهیه شده باشد.همانطور که اسم این محصول پیداست مشخص است مواد اولیه ان همگی باید طبیعی باشند و از یک سری گیاهان دارویی تشکیلل شده اند.هر چقدر توانسته باشیم در این مرحله از مواد مرغوب تری استفاده نماییم قطعا هم خاصیت نهایی چای لاغری و هم طعم و رنگ و بوی ان به مراتب بهترر از قبل خواهد بود.شما با استفاده مداوم از این محصول می توانید در مدت کوتاهی بدون آنکه خود را درگیر رژیم های سخت و طاقت فرسا نمایید و یا بخواهید ورزشش های سخت و سنگین انجام دهید بین ۳ تا ۵ کیلو گرم لاغر شوید و این لاغری با مصرف مداوم این نوشیدنی جادویی ماندگار خواهد ماند.

شاید در زمان قدیم از چای سبز تیما تنها به عنوان یک نوشیدنی سنتی و مطبوع استفاده می کردند اما امروزه با توجه به مطالعاتی که در این زمینه به عمل آمده است نشان داده شده که این نوشیدنی می تواند به عنوان یک اکسیر واقعا جادویی و شفا بخش مورد استفاده قرار گیرد.شما می توانید با مصرف مداوم و روزانه این محصول خود را از بیماری های قلبی و عروقی و از انواع سرطان ها در امان نگه دارید .مصرف ۳ تا ۵ فنجان چای لاغری در طب روز می تواند برای همیشه مشکلل فشار خون رابرطرف نماید و بیماری دیابت حتی فکرش را هم نکند که بخواهد نزدیک افرادی که مصرف مدوام این نوشیدنی را دارند شود.براحتی می توانید بدونن هیچگونه قرص و داروی شیمیایی قند خون خود را تنظیم نمایید و از وجود چربی خون نیز رها شوید.
چای ۵۰۴۰ دشمن سرسرخت هر گونه بافت های چربی بوده و به شدت با انها مبارزه می کند.اگر شما این نوشیدنی را جز برنامه دائمی خود قرار دهید مکانیزم بدن شما طوری عمل خواهد کرد که از این پس زمانیکه در خواب به سر می برید بدن شما مشغول از بین بردن بافت های چربی و تنظیم فشار خون شود و هنگامی که بر می خزید شاهد انرژی زیادی در خود می باشید.این محصول به عنوان اکسیر جوانی می تواند نشاط و سرزندگی تازه ای به شما ببخشد.

ما در سایت البرز خرید به شما یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولاتی که در این زمینه تولید شده است را معرفی کرده ایم و می توانید همین الان به دو روشش تماس تلفنی و یا خرید پستی اقدام به ثبت سفارش خود نمایید. کافیست تا با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ تماس بگیرید و یا بروی دکمه خرید پستی کلیک نماید و سفارش خود را ثبت کنید.در هر کجای کشور که باشید ابتدا محصول خود را دریافت می کنید و سپس وجه آنرا به مامور می پردازید.
برای دم کردن این نوشیدنی کافیست تا مقداری از انرا درون قوری ریخته و آبجوش بروی آن بریزید و سپس بروی حرارت کتری و سماور گذاشته تا به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دم بکشد.و بعد می توانید با لذت تمام این محصول را بنوشید.شما با مصرف مدوام چای سبز ایرانی می توانید شاهد شادابی دوباره پوست صورتتان باشید و همچنین برای افرادی کهه ناراحتی اعصاب دارند و در طی روز دچار استرس هستند به شدت توصیه می کنیم که حتما در برنامه غذایی خود چای لاغری را اضافه نمایند.پیشنهاد جدی ما برای همه خانواده های ایرانی این است که اگر می توانند چای سیاه را کلا از برنامه خود حذف کرده و جایگزین آن ازچای سبز استفاده نمایند.

برخی صحبت ها در مورد عوارض و ضررهای این محصول شنیده شده که باید برای شفاف سازی خدمتتان عرض کنیم به دلیل وجود حالت رقیق کنندگی خون که کم فراوانی در سیستم قلب و عروق افراد دارد باید دقت کرد بیماران قلبی که خود برای این امر در حال مصرف وارفارین هستند با مصرف این نوشیدنی اثر قرص را تشدید نکنند.به هیمن منظور گفته شده است که بیماران قلبی از مصرف چای سبز خود داری نمایند.همچنین زنان باردار و شیرده نیز حتما با دستور پزشک اقدام به مصرف چای لاغری نمایند.

در مورد آب شدن چربی ها بسیاری سوال کرده اند که آبا نیاز است در طول دوره مصرف چای لاغری حتما ورزش کنیم و یا رژیم خاصی هم دنبال ننماییم؟ باید خدمتان عرض کنیم به صورت معمول نیاز به هیچ کاری نیست چرا که خاصیت ذاتی این نوشیدنی شکست بافت های چربی است و لیکن اگر بتوانید برنامه غذاییی مناسب تری برای خود تنظیم کنید و اگر هم توانستید در کنارش به ورزش بپردازید که چه بهتر .هم اثر بخشی این نوشیدنی را بیشتر کرده اید و هم سلامتی خود را ارتقا بخشیده اید.
با تحقیقاتی که به عمل امده مشخص شده است که خواص درمانی این نوشیدنی در خانم ها بیشتر از آقایان است و این یعنی اینکه خانم ها بیشترین سود وو منفعت را از نوشیدن یک لیوان از بهترین چای سبز لاغری می بنرد تا آقایان.حتی بررسی شده نفری که در طی روز ۵ لیوان چای سبز می نوشد کمتر به بیماری های قلبی و عروقی مبتلا می شود تا کسی که ۴ لیوان در روز میل می کند.در ژاپن مصرف سیگار به شدت بالا است اما جالب است بدانید که بیماری سرطان کمترین شیوع را در این کشور دارد و علت آن هم مصرف زیاد چای سبز است.

لاغر شوید و لاغر بمانید.این یک شعار نیست و یک آرزوی دست نیافتی هم نیست.نیازی نیست برای رسیدن به وزن ایده آل خود و آب شدن چربی ها دست به کارهای عجیب و غریب بزنید و نیاز نیست که پول و وقت خود را دور بریزید.تنها کافیست تا اقدام به خرید چای لاغری تیما نموده و از این پس مصرف این نوشیدنیی را جز برنامه روزانه خود قرار دهید.
اگر بتوانید روزانه ۳ تا ۵ فنجان از نوشیدنی جادویی میل نمایید می توان تضمین کرد که در عرض یک ماه و یا شاید هم کمتر شماا شاهد کاهش وزن تا ۷ کیلو گرم باشید.بله شما در حال نوشیدن بزرگترین دشمن بافت های چربی هستید و باید بدانید که هیچ بافت چربی تاب مقاومت در مقابل این معجون را ندارد.فقط باید در کارتان مصمم باشید و استمرار داشته باشد تا به نتیجه دلخواه دست یابید.
ممکن است خیلی ها به خاطر طبیعی بودن این محصول از طعم آن خوششان نیاید و قید خرید چای لاغری تیما را به همین راحتی بخواهند بزنند .در پاسخ به دسته از دوستان باید بگوییم با ترکیبات گیاهی به کار رفته در این محصول نه تنها مزه تخلی چای سبز ان گرفته شده بلکه آنقدر خوش طعم و خوش بو شده است که بعید می دانیم با روزانه به نوشیدن کمتر از ۵ فنجان از این معجون رضایت بدهید.ترکیبایت از زعفران و به لیمو و چند گیاه خوش عطر دیگر باعث شده تا معجونی واقعا جادویی پدید آید و همه از نوشیدن آن لذت برند.با مصرف مدوام چای تیما ۵۰۴۰ می توانید ما بیماری قند خون مبارزه نمایید و از ابتلا به دیابت نیز پیشگیری کنید.

تمام بافت چربی ها تحث تاثیر این نوشیدنی قرار خواهد گرفت و بعد از مصرف ان شروع به تجزیه و از بین رفتن می کنند و اگر همت داشته باشید کمی تحرک و ورزش هم چاشنی کار خود کنید می توان گفت شما برای همیشه با چاقی و اضافه وزن خداحافظی خواهید کرد.بعد از مصرف این نوشیدنی گویی که یک اکسیر جوانی خورده اید دوباره پر از انرژی و سرشار از روحیه خواهید شد و آنقدر سرزنده و پر نشاط می شوید که آدم به ترکیبات درون این محصول شک می کند.
اگر به دنبال آرامش و رفع استرس هستید باز هم راه را درست آمده اید. دوای درد شما خرید چای لاغری تیما و استفاده مداوم ان است.محصولی که می تواند تمام استرس های روزانه شما را به فراموشی سپرده و فکری آسوده و آرام را برایتان به ارمغان بیاورد.مواد تشکیل دهند این نوشیدنی عبارتند از :
چای سبز
چای شاهانه
شیرین بیان
دانه گیاه فلوس
زیره سبز
و چای کامومیل

بهترین زمان مصرف این نوشیدنی نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی است .البته شما در طی روز و هر زمان که خواستید می توانید اقدام به نوشیدن ان نمایید.در مورد نحوه دم کردن ان باید گفت مانند چای سیاه با دمای غیر مستقیم و حودو ۵ تا ۱۰ دقیقه نیاز است تا دم کشیده و شما بتوانیددر کمال آرامش با اعضای خانواده تان یک نوشیدنی خوب و گوارا میل نمایید.شما با خرید چای لاغری تیما به شادابی پوست صورتتان نیز کمک خواهید کرد و از پیری زود رس نیز در امان خواهید ماند.
در مورد عوارض جانبی که این محصول دارد باید گفت بهتر است اینگونه بیان شود که هر کسی و تحت هر شرایطی نباید اقدام به مصرف این نوشیدنی کند.. مثلا بیماران قلبی چون قرص وارفارین مصرف می کنند نباید همزان از چای سبز هم استفاده کنند. چون هم وارفارین و هم چای سبز به رقیق شدن خون کمک می کنند و این می تواند برای بیماران قلبی خطرناک باشد چرا که اثر قرص را تشدید خواهد کرد.
خانم های باردار نیز چون نباید خونشان زیاد رقیق باشد نیزاگر تمایل به مصرف این نوشیدنی سنتی دارند حتما با مشورت پزشک اقدام به این کار نمایند. در سایرر موارد افراد می توانند با خیال راحت اقدام به فروش چای سبز و مصرف آن نمایند.در یک نگاه کلی می توان به چند خاصیت مهم چای سبز به شرح ذیل اشارهه کرد:

کاهش وزن
پیشگیری و درمان سرطان
جلوگیری از بیماریهای قلبی عروقی
کاهش تری گلیسیرید خون
کاهنده فشار خون
جلوگیری از دیابت
ضد انقعاد خون
حفظ شادابی و جوانی
مانع از افتادگی و چروک خوردن پوست
موثر در استحکام دندانها و استخوانها
آرام بخش و ضد استرس
جلوگیری از بیماری آلزایمر
رفع التهاب و حساسیت دستگاه تنفس
تقویت سیستم ایمنی بدن

خواص چای لاغری تیما ۵۰۴۰ بسیار زیاد است و ما قصد داریم در این جا برخی از این خواص را برای شما متذکر شویم. چای سبز از خطر ابتلاء به بیماری هایی همچون سرطان و حمله قلبی پیشگیری می نماید. این چای به عنوان یک تونیک و یا تقویت کننده بسیار مفید می باشد.از جمله خواص چای سبز دارا بودنن خاصیت ضد چربی (از هر نوع آن ) و تقویت کننده اعصاب می باشد. همچنین این چای تا حدی از خاصیت تب بری نیز برخوردار می باشد. تقویت معده و دفع سمومم بدن، برطرف نمودن نفخ معده نیز از دیگر خواص چای سبز می باشد. چای سبز می تواند سبب تقویت حافظه گردد و از آن جایی که نوشیدن چای سبز باعثث نشاط و سرزندگی می شود، یک داروی ضد افسردگی برای افراد افسرده محسوب می گردد.
زنان نیز می توانند بیشترین بهره را از چای سبز داشته باشند. طبق مطالعه ای که در این زمینه صورت گرفته است، فواید چای سبز به ضاهر برای بانوان بیشتر می باشد. خانم هایی که در طی شبانه روز، سه فنجان چای سبز می نوشیدند، در مقایسه با کسانی که یک فنجان مصرف می کردند یا اصلاً مصرف نمی کردند، کمتر با خطر مرگ در اثر بیماری قلبی روبرو می شدند. البته در این پژوهش میان مصرف چای سیاه و کاهش خطر مرگ در اثر بیماری قلبی رابطه ای یافت نشد.

یکی دیگر از خواص چای لاغری تیما ۵۰۴۰مژثر بودن آن در کاهش وزن و چربی سوزی چربی های اضافه بدن می باشد. در چای سبز پلی فنول هایی وجود دارد که می تواند فعالیت آمیلاز بزاق (آنزیم تجزیه کننده قند ها) را مهار نماید. جالب است بدانید که چای سبز بدون این که عوارض خطرناک داروهای کاهنده وزن را داشته باشد، می تواند به خوبی موجب کاهش وزن، اندازه دور کمر و تری گلیسرید خون مبتلایان به چاقی و افراد دارای اضافه وزن گردد.
با مصرف روزانه سه فنجای چای سبز می توانید در طی یک ماه، ۳ الی ۷ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهید که البته این موضوع به میزان چربی های اضافه بدن بستگی دارد. آن دسته از افرادی که دارای اضافه وزن بالا می باشند می توانند با مصرف روزانه دمنوش چای سبز به همراه ورزش و و رژیم غذایی مناسب (کاهش میزان کربوهیدرات ها در برنامه غذایی خود) به طور متوسط در یک ماه ۵ تا ۷ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهند. آن دسته از افرادی که دارای اضافه وزن کمتری نیز می باشند می توانند در طی یک ماه ۳ کیلو گرم از وزن خود را بکاهند.با توجه به این که عصاره برگ چای سبز از اثرات ضد میکروبی برخوردار می باشد می تواند از ایجاد پلاک و پوسیدگی دندان جلوگیری نماید و سلامت دندان های شما را تأمین نماید.
یکی دیگر از خواص چای سبز جلوگیری از دیابت می باشد. نوشیدن چای سبز به افراد کمک می کند کهه از عوارض ناشی از دیابت مانند آب مروارید و بیماری های کلیوی به طور در امان باشند. چای سبز فعالیت آنزیم آمیلاز بزاق و روده که مسئول هضم نشاسته است راا مهار نموده و با این فرآیند سبب می شود که نشاسته با سرعت آهسته تری شکسته شود و در نتیجه آن، قند خون نیز با سرعت کمتری بالا برود.

روش دم نمودن چای سبز کیسه ای بسیار آسان است. یک قاشق مرباخوری چای سبز در ازای هر یک فنجان آب مورد استفاده قرار می گیرد. البته آب نباید به هیچ عنوان درر حال جوشیدن باشد. سپس چای سبز را درون فنجان یا قوری ریخته و درب آن را میگذاریم. (روی حرارت نباشد). پس از ۵ دقیقه آن را صاف می کنیم. اگر از نوع چای کیسه ای استفاده می کنید، می توانید کیسه آن را درآورده و وقتی سرد شد روی چشم کمپرس کنید که برای رفع خستگی چشم بسیار مفید و مؤثر می باشد.
جهت این که چای خود را معطر و خوش بو نمائید، می توانید قدری نعنا، هل، گل سرخ، گل یاس، گل بهار نارنج، لیموی خشک یا تازه، چند پر زعفران (بستگی بهه میزان علاقه و ذائقه شما دارد) را به صورت ترکیبی یا حتی به تنهایی به چای خود اضافه نمائید. حال می توانید چای سبز دم کردنی خود را بسیار مطبوع و با طعم دلخواه خود نوش جان کنید.اگر شما نیز می خواهید از خواص چای سبز به خوبی بهره مند گردید می توانید آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از ما خریداری نمائید، برای این کار لازم است که بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید.
شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر کجای ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نمائید و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.جهت خرید تلفنی محصولات مورد نظر خود می توانید با شماره تلفن های۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.

دمنوش لاغریچای ۵۰۴۰چای دکتر سیناقیمت قهوه سبز لاغریدم نوش ضد استرسخرید چای کرفس , دمنوش لاغری دربند , پکیج ۵۰۴۰چای سفیدقهوه سبز ۱۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , صندلی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر برزنت , لینک شما در اینجا