چای لاغری دکتر سینا فرمول ۲

چای سبز دکتر سینا

در بخش گیاهان دارویی لاغری و کاهش وزن که به صورت محصولات بسته بندی به مصرف کنندگان عرضه می شوند، برندهای مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای قیمت های مختلف و البته کیفیت متفاوتی هم هستند. از جمله چای دکتر سینا یکی از این محصولات است که در این مقاله به طور کامل در مورد خواص و کیفیتت آن برای شما صحبت کرده ایم.

 

چای لاغری دکتر سینا برای بسیاری از کسانی که به دنبال محصولات برتر در حوزه رژیم های لاغری هستند، نامی آشنا است. ما به شما روش استفاده از این نوع چای را آموزش می دهیم تا کاهش وزن منطقی و مناسبی داشته باشید. در این روش در مدت زمان یک ماه، البته با کمک از ورزش و آب درمانی، می توانیدد کاهش وزن قابل توجهی را داشته باشید. این رژیم مورد آموزش ما، رژیم چای سبز دکتر سینا و جوجه نام دارد.

قیمت چای سبز دکتر سینا رد مقایسه با سایر برندهای مشابه به نسبت کیفیتی که دارد بسیار مناسب در نظر گرفته شده است و شما عزیزان درهر کجای کشور که باشید می توانید این محصول را به راحتی تهیه نمایید:

برای خرید چای لاغری دکتر سینا در قالب یک بسته با قیمت ۴۰ هزار تومان می توایند بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

برای تهیه این محصول در قالب یک پکیج سه ماهه با قیمت ۱۰۵ هزار تومان می توانید بروی دکمه زیر کلیک نمایید:

برای خرید تلفنی با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ تماس حاصل فرمایید.

چای سبز دکتر سینا

 

شما در این رژیم در وعده های مختلف باید برنامه ای به شرح زیر داشته باشید:

در وعده صبحانه ناشتا: ۱ فنجان چای سبز سینا + نیم ساعت ورزش هوازی را باید در برنامه رعایت کنید.

۱ساعت تا ۲ ساعت بعد از وعده ناشتا :

۱کف دست نان تست جو یا نان جو + ۱ قوطی کبریت پنیر کم چرب و کم نمک + ۱فنجان چای سینا مورد مصرف قرار گیرد.

در میان وعده صبح می بایست ۲ فنجان چای سبز دکتر سینا + ۱ عدد سیب با پوست را میل کنید.

برنامه غذایی مخصوص وعده نهار: ۱سیخ جوجه کباب اندازه ۲۵۰ گرم گوشت سینه مرغ بدون چربی و روغن و پوست یا همین اندازه گوشت مرغ پخته یا گریل شده.

برنامه غذایی میان وعده بعد از ظهر: ۲ فنجان چای لاغری سینا نهایتا تا ۵ ساعت قبل از خواب + ۱عدد میوه فصل

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که جهت چربی سوزی از رژیم غذایی هم استفاده می کنید توصیه می کنیم که با استفاده از وزنه، ماهیچه های خود را آماده نگه دارید. ذکر این نکته به این دلیل بود که در رژیم کاهش وزن، خطر کاهش ماهیچه هم علاوه بر چربی سوزی وجود دارد و برای سلامت بدن مضر است. بنابریان از وزنه و تمرینهایی در این رابطه استفاده کنید چرا که تمرین با وزنه علاوه بر حفظ ماهیچه ها باعث سوزاندن کالری بیشتر می شود که همین خود فرایند کاهش وزن را سریعتر می کند.

 

برای خرید چای لاغری دکتر سینا در قالب یک بسته با قیمت ۴۰ هزار تومان می توایند بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

برای تهیه این محصول در قالب یک پکیج سه ماهه با قیمت ۱۰۵ هزار تومان می توانید بروی دکمه زیر کلیک نمایید:

برای خرید تلفنی با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ تماس حاصل فرمایید.

 

به این ترتیب در کنار ورزش های مناسب و با مصرف انواع دمنوش های لاغری از مارک سینا می توانید یک دوره کاهش وزن ایده آل داشته باشید. اما به یاد داشته باشید که متاسفانه در بازار تقلب هر محصولی ساخته شده است و چای با نام دکتر سینا هم از این قاعده مستثنی نیست. چای لاغری دکتر سینا اصل را بایدد بنا به مارک و مشخصات تولید آن بشناسید و خریداری کنید. در این خصوص کارشناسان و کسانی که قبلا این نوع چای را مورد مصرف قرار داده اند می توانندد راهنمایان خوبی بر ای شما باشند.

چطور بدون عوارض چربی های بدن را آب کنیم؟

بهترین و بی عارضه ترین شیوه چربی سوزی، نوشیدن چای لاغری سینا است. این یک پیشنهاد خاص است که برای بسیاری از افرادی که از چاقی رنج می بردند راه چاره اصولی بود و امیدواریم شما هم از نتیجه نوشیدن این چای سینا راضی باشید. پیشنهاد خاص دیگر ما مصرف چای سبز دکتر سینا است. از خواص چای سبز برای لاغری و کاهش وزن ممکن است شما هم شنیده باشید. بواسطه تمام خاصیت های این نوع چای برای لاغری و چربی سوزی ما چای دارویی سبز با نام سینا را به شما پیشنهاد می کنیم که مورد مصرف قرار دهید تا از فواید فوق العاده آن بهره بگیرید.

در حقیقت چای سبز لاغری دکتر سینا همه خاصیت های چای گیاهی سبز اصل برای چربی سوزی را دارا می باشد.

مطمئن باشید که چای سینا لاغری بهترین انتخاب برای رسیدن به لاغری و کاهش وزن است و سعی کنید در طول روز یک فنجان از این چای را میل کنید. به محصولات دکتر سینا اعتماد داشته باشید چرا که بهترین انتخاب برای سلامت عمومی بدن و رسیدن به کاهش وزن هستند.

برنامه غذایی مخصوص وعده شام: سالاد کاهو که باید شامل سینه مرغ پخته بدون روغن خرد شده ۱۰۰ گرم. کاهو خرد شده ۲ لیوان. کلم سفید و قرمز خرد شده ۱ لیوان. ۲قاشق نخود فرنگی باشد + سس روغن زیتون و ماست (۱ قاشق روغن زیتون + ۲قاشق ماست و ادویه)

دمنوش لاغری دکتر سینا یکی از بهترین روشهای چربی سوزی و کاهش وزن است و چنانچه اصول چربی سوزی را بدانید، به راحتی می توانید وزن کم کنید.

چنانچه در نظر دارید که روند کاهش وزن را آغاز کنید،  آگاهی از این نکته که بدن شما به چه روشی از کالری به عنوان منبع سوخت بهره می گیرد، می تواند در گزینش برنامه بدنسازی مناسب به شما کمک کند. این را بدانید که انرژی ما از طریق چربی ،کربوهیدرات و پروتئین تامین می شودغ در حالیکه اکثر مردم بیشترین مقدار انرژی خود را از طریق چربیها به دست می آورند.

یکی از معمول ترین روشهای لاغری در دوران معاصر استفاده از روشهای رایج در طب سنتی است. در طب سنتی گیاهان دارویی زیادی برای کاهش وزن و چربی سوزی وجود دارد که به روشهای مختلف هم مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله به صورت پودر ممکن است مورد استفاده قرار گیرند و یا به صورت دمنوش مورد مصرف قرار گیرند. در بازار هم محصولات گیاهی لاغری به صورت بسته بندی و صنعتی وجود دارند و هم به صورت سنتی در عطاری های این محصولات به فروش می رسند.

ما بر این تصور هستیم که چنانچه چربی بیشتری را به عنوان سوخت مورد مصرف قرار دهیم، چربی کمتری برای ذخیره در بدن باقی می ماند. اما واقعیت آن است که استفاده از چربی به عنوان منبع انرژی الزاما منجر به کاهش چربی ذخیره در بدن نمی شود.

اشاره به این نکته بسیار مهم است که بدانید بدن شما چگونه انرژی مورد نیازش را تامین می کند و سپس مطابق آن راه چربی سوزی را انتخاب کنید؛ به این طریق و با آگاهی عمل کردن باعث می شود که کاهش وزن مناسبی داشته باشید.

در ادامه باید گفت که بدن هر انسان نرمالی در درجه اول چربی و کربوهیدرات را به عنوان منبع سوخت مصرف می کند. میزان مصرف پروتئین موجود در بدن در جریان تمرین کم است ولی پس از تمرین از پروتئین جهت بازسازی بافت ماهیچه بهره گرفته می شود.

نکته کاربردی برای ورزشکاران آن است که میزان استفاده از این دو نوع منبع انرژی در بدن، یعنی چربی و کربوهیدرات به نوع تمرینی بستگی دارد که انجام می دهید. به عنوان مثال، برای تمریناتی با شدت بالا، ار قبیل دو سرعت،بدن کربوهیدراتها بیشتر به نسبت چربی می سوزاند و به همین علت است که فرایند تبدیل کربوهیدرات به انرژی بسیار مناسب تر از فرایند شکستن چربی و تبدیل آن به انرژی است. روند سوختن چربی ها هم در بدن به این صورت است که برای تمرینات و فعالیتهایی طولانی و کم سرعت، چربیها بیشتر از کربوهیدراتها مورد مصرف قرار می گیرند.

ذکر یک نکته مهم برای چربی سوزی و برای کاهش وزن: مهم نیست چه نوع انرژی مصرف می کنید بلکه مهم آن است که چه میزان کالری را بیشتر از آنکه مورد مصرف قرار دهید، می سوزانید. در واقع این یک نگاه ساده در خصوص انرژی مورد نیاز شما است.اینکه در برنامه های کاهش وزن و لاغری، مهم سوزاندن کالری بیشتر است نه سوزاندن چربی بیشتر؛ چیزی که اکثر افراد از آن غافل هستند و مسیر اشتباه را برای چربی سوزی در پیش می گیرند. اما این نکته مهم را بدانید که در کل هر چه بیشتر فعالیت انجام دهید، کالری بیشتری را می سوزانید. به عنوان یک نتیجه گیری کلی از بحث انجام گرفته در این بخش باید گفت که استفاده از نوع انرژی چربی برای تمرین ، به معنی سوزاندن کالری بیشتر نیست.

برای خرید چای لاغری دکتر سینا در قالب یک بسته با قیمت ۴۰ هزار تومان می توایند بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

برای تهیه این محصول در قالب یک پکیج سه ماهه با قیمت ۱۰۵ هزار تومان می توانید بروی دکمه زیر کلیک نمایید:

برای خرید تلفنی با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ تماس حاصل فرمایید.

معرفی محصول جدید از این برند

چای لاغری دکتر سینا فرمول ۲ محصول تازه و جدید این شرکت است که در ادامه به طور کامل در مورد آن صحبت کرده ایم. خوب است بدانید که این نوع چای کاملا گیاهی است و با مخلوطی از گیاهان که دارد می تواند تاثیر بسیار زیادی را در کاهش وزن شما داشته باشد.

در مورد شکل ظاهری این چای،  باید بدانید که این چای از نوع پاکتی است و چای پاکتی هم به علت نوع دم کشیدنی که دارد موثرتر از نوع تی بگی آن است. در مورد حجم چای مورد اشاره از مارک سینا باید بدانید که  به طور تقریبی حجم آن دو برابر چای تی بگی است.

برای تشخیص اصل از بدل این نوع چای، شما می توانید با وارد کردن بارکد درج شده روی آن در سایت ایران کد مجوز و نام کالا را در بخش کاتالوگ ببینید و اصل بودن کالا را تشخیص دهید. چنانچه کالا و یا کالایی نمایش داده نشد، مطمئن باشید که محصول خریداری شده شما تقلبی است.

چای سینا

این محصول از شرکت تولیدی سینا، با بهره گیری از نوع ترکیب خاص و کارشناسی شده و فراوری خاص می توانید بهترین چای لاغری برای مصرف کنندگان باشد.

در واقع چای فرمول ۲ با نام سینا ایرادات پیشین در فرمول یک را برطرف کرده و با ترکیب منحصر بفرد خود روانه بازار مصرف شده است.

در مورد اثر گذاری محصول فرمول دو سینا، باید به سه روش تاثیرگذاری به شرح زیر اشاره کرد:

کاهش اشتها
دفع چربی
چربی سوزی
خاصیت کاهش اشتهای محصول مورد معرفی قرار گرفته یکی از کمیاب ترین ترکیبات در میان انواع چای و دمنوش های لاغری است که بیشترین میزان تاثیرگذاری را بر مصرف کننده دارد.

چگونه فرمول ۲ چای مارک سینا باعث کاهش اشتها می شود؟

باید بدانید که در ترکیبات محصول نامبرده یک نوع جلبک دریایی وجود دارد که با دم کردن و مصرف آن در معده با مایعات موجود حالتی ژلاتین گونه در معده ایجاد می شود که فضای خالی را پر می کند که منجر به  جلوگیری از ایجاد اشتهای کاذب می شود؛ همین اشتهای کاذب علت اصلی جاقی و اضافه وزن است که باید از آن پیشگیری کرد.

در ترکیبات چای مورد بحث، خوب است بدانید که از گل محمدی و برگ درخت سنا استفاده شده است که از ترکیب عملکرد انها چربی از بدن فرد دفع می شود و با این ضیوه  میتوان از جذب چربی اضافه در  بدن جلوگیری کرد.

چای لاغری سینا

 

اگر طعم نعناع را می پسندید برای کاهش وزن خود از این نوع چای استفاده کنید چرا که نعناع موجود در این چای سبب بهبود وضعیت دستگاه گوارش و عملکرد آن می شود.

اگر با مشکل کلسترول مواجه هستید حتما از این نوع چای بنوشید چرا که علاوه ترکیبات این چای سبب دفع کلسترول بواسطه ادار از بدن فرد می شود.

اما این چای دکتر سینا با این فرمول جدید باعث چربی سوزی هم می شود، چرا که با نوشیدن اولین فنجان از آن، شما متوجه بالا رفتن دمای بدن خود خواهید شد، و دقیقا به همین علت یعنی با بالا رفتن سوخت و ساز و متابولیسم بدن کالری بیشتری در بدن مصرف می شود که کاهش وزن محسوسی نتیجه آن است.

پس در صورت امکان برای رسیدن به تناسب اندام، نوشیدن روزانه ۲ تا ۴ فنجان از این چای لاغری سینا را در برنامه روزانه خود قرار دهید. تا نتیجه معجزه آسای آن را که ۷۰ کالری انرژی ناشی از سوخت چربی ها است را ببینید.

پس به طور خلاصه از بحث انجام گرفته در بالا، از جمله خواص این نوع چای باید به موراد زیر اشاره کرد:

بهترین محصول لاغری که دارای مجوز بهداشتی می باشد
دارای قویترین مکانیزم لاغری یعنی کاهش اشتها ، چربی سوز و دفع چربی
از بین برنده اشتهای کاذب و کاهنده واقعی اشتها
جلوگیری از جذب چربی به بدن
کشیدگی پوست و پیشگیری از چین و چروک
کاهش چربی های اضافه
دفع سم های موجود در سلول ها ی بدن
برطرف کننده کامل تورم
لاغر شدن متعادل بدن با ماندگاری بالا
متعادل کننده قند ، چربی و فشار خون در بدن
کاهش تری گلیسیرید در بدن
تصفیه خون و سمع زدایی از کل بدن
تقویت کبد
بهبود سیستم گوارشی و کمک به عملکرد مناسب متابولیسم بدن
چه زمان از این چای بنوشیم؟

 

خرید چای دکتر سینا

توصیه ما برای زمان استفاده : ۱ تا ۲ ساعت قبل از وعده های ناهار و شام است. در مورد میزان استفاده نیز باید بدانید که هر بار یک قاشق غذا خوری حدود ۴ تا ۷ گرم و در یک روز ۸ تا۲۰ گرم کفایت می کند.

در مورد شیوه استفاده هم در داخل قوری یا هر ظرفی که مورد نظرتان هست، یک قاشق از این چای را بریزید بعد ۲ لیوان آب سرد روی آن بریزید و اجازه دهید تا بجوشد. دقت کنید که بیشتر از ۳ دقیقه در حالت جوش نماند و نکته مهمتر آن که موقع جوشیدن چند بار هم بزنید. بعد از این مراحل، با صافی چای اماده شده را صاف کنید و بگذارید تا کمی خنک شود و سپس بنوشید.

کدام دسته از افراد از این چای ننوشند؟

–  ان دسته از کسانی که دچار بیماری های حاد از قبیل بیماری سرطان هستند و یا به هر دلیلی تحت شیمی درمانی هستند.

–  بیماران قلبی و کلیوی از این چای استفاده نکنند. همینطور خانم های باردار و یا شیرده در مصرف این محصول دقت کنند و ترجیحا مورد مصرف قرار ندهند.

– مصرف این نوع چای برای کودکان زیر ۱۰ سال و افراد مسن  باید زیر نظر پزشک متخصص صورت گیرد.

ترکیبات این محصول با فرمول جدید :

چای سبز ، نعناع ، زیره سیاه ، زیره سبز ، گلمحمدی ، برگ سنا ، جلبک دریایی مهمترین ترکیبات چای مورد بحث هستند. به این ترتیب می توان ادعا کرد که ترکیبات چای لاغری دکتر سینا بهترین ترکیبات برای چربی سوزی هستند. و اگر برنامه کاهش وزن دارید و می خواهید با ورزش و روشهای گیاهی بی ضرر اینن کار را انجام دهید، و در این راستا از طریق مطالعه یا از طریق پیشنهاد اطرافیان با روش های گیاهی لاغری آشنایی پیدا کرده اید، باید بدانید که دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا یکی از بهترین این انواع چای های گیاهی است که می توانید مورد استفاده قرار دهید. ما با اطمینان خاطر به شما می گوییم که اگر به دنبال دمنوش مناسب برای کاهش وزن هستید، دمنوش گیاهی دکتر سینا بهترین گزینه است که می توانید مورد استفاده قرار دهید و سریع ترین و بهترین نتیجه راا حاصل کنید. در حقیقت چای سینا لاغری ماندگاری را برای شما به ارمغان می آورد. اگر چای لاغری سینا فرمول ۲ را امتحان کرده اید حتما به تاثیر آن در چربیی سوزی اعتماد دارید.

به این ترتیب اگر از طرفداران نوشیدن چایی هستید این نوید را به شما بدهیم که چایی لاغری دکتر سینا را هم برای سلامت و سوزاندن چربی های اضافه بدن تان مد نظر داشته باشید.

خلاصه اینکه در زمان انتخاب چای دارویی از نوع سبز برای لاغری شما مارک ها و برندهای مختلفی را پیش رو دارید که چای سبز سینا یکی از بهترین برندها است.

روشهای مختلفی برای خرید چای لاغری دکتر سینا وجود دارد که ما روش اینترنتی را به شما پیشنهاد می کنیم. این نکته را مد نظر داشته باشید که برای خرید چای دکتر سینا اصل حتما از روشهای مطمئن استفاده کنید.

قیمت چای لاغری دکتر سینا برای همه مناسب است.  در واقع همه محصولات این برند از قیمت مناسب برخوردار استند از جمله قیمت چای دکتر سینا برای همه اقشار جامعه مطلوب و مناسب است.

در پایان این مقاله برای ان دسته از عزیزانی که برنامه چربی سوزی را آغاز کرده اند آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم معرفی انواع دمنوش ها و چایی های اشاره شده مفید باشند و شما بتوانید بدون عارضه و در کمترین زمان ممکن کاهش وزن قابل توجهی داشته باشید، البته یک کاهش وزن ماندگار که انگیزه ای باشد برای سایر اطرافیان شما که درگیر اضافه وزن هستند.

دمنوش های لاغریچای لاغری ۵۰۴۰چای لاغری دکتر سینا ,قهوه سبز رژیمیدمنوش برای آرامش اعصاب  , چای کرفس ۵۰۴۰ , دمنوش دربندپکیج لاغری ۵۰۴۰خرید چای سفید۱۱۱ قهوه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , صندلی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر برزنت , لینک شما در اینجا