خرید اینترنتی چای سفید تیما

چای سفید تیما

چای یکی از انواع نوشیدنی هایی است که در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام هم طعم، شکل و خاصیت مخصوص به خود را دارند. یکی از این انواع مختلف این محصول ، چای سفید است که ما در این مطلب قصد داریم در مورد خواص چای سفید بیشتر برای شما صحبت کنیم.

در مورد چای سفید تیما چه می دانید؟

در مورد شکل ظاهری این محصول  باید بگوییم که دمنوش گیاهی سفید نوعی از چای است که از جوانه ها و گلبرگهای تازه گیاه تولید می شود. به جهت پیشگیری از اکسایش، گلبرگهای تازه چای را در نور طبیعی آفتاب خشک کرده و سپس گامهای بعدی تهیه آن طی می شود. اگر برای شما هم سوال است که چرا به این نوع گیاه، چای سفید گفته می شود و به عبارتی در مورد وجه تسمیه چای سفید باید بگوییم که این  نام برگرفته  از پرزهای سفید / نقره ای جوانه های نشکفته گیاه است که به این نوع گیاه ظاهری سفید می دهند،  و از این رو است که به آن دمنوش چای سفید  گفته می شود. البته در مورد رنگ چای سفید  باید این را بدانید که دم کرده چای سفید به رنگ زرد کم رنگ است و کاملا بی رنگ نیست.

 

شما عزیزان برای خرید یک بسته چای سفید تیما با قیمت ۲۲ هزار تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید

برای خرید پکیج سه بسته ای چای سفید اعلا تیما با تخفیف ویژه با قیمت ۶۰ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

همچنین می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با تماس با ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ ثبت نمایید.

چای سفید

اگر بخواهیم در مورد شباهت این دمنوش  با سایر چای ها برای شما صحبت کنیم باید بگوییم که دمنوش  فوق شبیه چای سبز است. هر چند که فرایند تولید و تخمیر این دمنوش به نسبت مدل سبز کمتر است، ولی مزه هر دو نوع تقریبا همانند هم است؛ اما اکر بخواهید خیلی دقیق مزه این دو نوع چای را از هم تشخیص بدهید، باید بدانید که طعم چای سبز به بوی علف و چمن نزدیک است، اما گیاه فوق این طعم را ندارد. طعم دمنوش سفید تقریبا به طعمی شیرین نزدیک است.

شما عزیزان می توانید جهت خرید اینترنتی چای سفید همین الان از طریق این سایت اقدام نموده و محصول خود را به ثبت برسانید:

برای خرید چای سفید تیما می توایند بروی دکنه خرید پستی که در زیر قرار داده ایم کلیک کرده وس فارش خود را به صورت آنلاین از طریق سایت ثبت نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

در ادامه باید بدانید که چای سفید تیما ۵۰۴۰ که خود نوعی از انواع چای است خود دارای انواع مختلفی است که در ادامه در مورد آنها بیشتر صحبت می کنیم.

انواع چای سفید کدامند؟

قیمت چای سفید در مقایسه با دیگر مدل های موجود در بازار به دلی فرآیند سخت تولید و کم یاب بودن آن کمی گران تر می باشد اما در عوض دارای خواص بسیار زیادی می باشد.ما شرایطس را فراهم کرده ایم که شما در هر کجای کشور که باشید براحتی بتوانید اقدام به خرید چای سفید نمایید.

 

– گل صد تومانی سفید ( white peony)

 

– ماه طلایی (golden moon)

 

– سوزن نقره ای (silver needle)

 

– ابر سفید (white cloud)

خرید چای سفید

ما در سایت البرز خرید فروش چای سفید را به دو صورت اینترنتی و تلفنی برایتان فراهم کرده ایم و براحتی می توانید سفارش خود را از یکی از روش های فوق ثبت نمایید.

دمنوش فوق طعم بسیار خوبی دارد و همانطور که پیشتر اشاره شد مزه آن تقریبا به مزه شیرین می زند و همین خود علت اصلی برای نوشیدن روزمره چای سفید است.

اگر بخواهیم به طور کلی در مورد خواص دمنوش فوق  برای شما بگوییم باید اشاره کنیم که دارای فواید زیادی برای پوست، قلب، کلیه، گردش خون و مغز دارد و تقریبا یک نوشیدنی سالم و کامل است.

برای خرید اینترنتی چای سفید تیما کافیست تا بروی دکمه های خرید پستی که در همین صفحه قرار داده ایم کلیک کرده و سفارش خود را در عرض چند دقیقه ثبت نمایید.

 

شما عزیزان برای خرید یک بسته چای سفید تیما با قیمت ۲۲ هزار تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید

برای خرید پکیج سه بسته ای چای سفید اعلا تیما با تخفیف ویژه با قیمت ۶۰ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

همچنین می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با تماس با ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ ثبت نمایید.

چای سفید 5040

از جمله خواص مصرف این گیاه می توان از موراد زیر نام برد:

نوشیدن آن  باعث کاهش قند خون می شود و از مشکلات قلبی و سکته پیشگیری می کند؛ چای سفید افزایش دهنده انرژی است و مصرف این نوع چای، استرس را کاهش می دهد. خوب است بدانید که دمنوش فوق  برای جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری سرطان بسیار مفید است و واقعا خاصیت زیادی برای از بین برنده سرطان معده، سرطان روده بزرگ و سرطان پروستات دارد. پس اگر زمینه ارثی هر نوع سرطان بویژه سرطانهای اشاره شده در خانواده تان وجود دارد، توصیه می کنیم برای پیشگیری از ابتلا به آنها حتما نوشیدن چای سفید را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

در این گیاه مقدار فراوانی کاتشین (پلی فنول) وجود دارد. وجود این ماده در این گیاه باعث کاهش ابتلا به انواع بیماری های قلبی عروقی، سرطان ها ، سکته ها، دیابت می شود و با مصرف چای سفید از خطرات حاصل از اشعه ماورای بنفش بر پوست در امان می مانید.

برقراری تعادل مایعات بدن با مصرف چای سفید

در این دمنوش کافئین وجود دارد و پژوهشهای اخیر نشان داده اند که، کافئین به عنوان یک ماده مدر یا ادرارآور عمل می کند و باعث پایین آمدن فشار خون در بدن می شود. در مورد خواص آن  باید این را افزود که میزان کافئین موجود در این گیاه به نسبت انواع چای های دیگر کمتر است و به همین علت این توانایی را دارد که تعادل مایعات بدن را برقرار کند. اگر بخواهید در مورد میزان کافئین موجود در چای سفید  بیشتر بدانید، باید گفت که میزان کافئین در این گیاه، ۱۵ میلی گرم در هر واحد است، این میزان در چای سیاه ۴۰ میلی گرم در هر واحد است و در چای سبز ۲۰ میلی گرم در هر واحد راکافئین شکل می دهد.

 

 

چای سفید ضد سرطان است

چون دمنوش فوق در ترکیباتش دارای مقدار زیادی پلی فنول است که یک آنتی اکسیدان قوی می باشد، بیش از سایر انواع چای خاصیت ضد سرطانی دارد. و هر فرد سالمی با مصرف روزانه چای سفید می تواند از خطر ابتلا به انواع بیماری سرطان پیشگیری کند.

چای سفید ضد ویروس، باکتری و قارچ است

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که سیستم ایمنی بدن تان ضعیف است، از خواص این گیاه  برای رفع مشکل خود غافل نشوید چرا که ترکیبات موجود در چای سفید به تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار کمک می کند. این ترکیبات این گیاه با ویروس ها و عفونت های باکتریایی مقابله می کنند و البته دارای خاصیت ضد قارچ هم می باشند. توصیه می کنیم در فصل زمستان حتما چای سفید بنوشید چرا که نوشیدن چای سفید در زمستان باعث بالا رفتن ایمنی بدن می شود و در نتیجه از سرماخوردگی ها و عفونت ها پیشگیری می کند.

خواص چای سفید  برای سلامت پوست

دمنوش فوق از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند. عملکرد سلول های پوست را بالا برده و از تخریب پوست در مقابل نور ماورای بنفش محاظت می کند. همچنین، پوست را جوان می سازد. این دمنوش دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان می باشد. آنتی اکسیدان ها در برابر آسیب رادیکال های آزاد، از بدن محافظت می کنند. رادیکال های آزاد موجب پیر شدن و تخریب سلول های پوستی می شوند.

حفظ سلامت دهان و دندان

از آنجایی که دمنوش فوق حاوی مقادیر زیادی فلوراید است، و فلوراید هم از پوسیدگی و خرابی های دندان جلوگیری می کند و از رشد پلاک های دندانی جلوگیری می کند، باعث خوشبویی دهان می شود. پس اگر با بوی بد دهان، یا با پلاک دندانی مواجه هستید حتما این گیاه را بنوشید تا در مرور زمان بدون عوارض جانبی از شر این مشکلات خلاصی یابید.

راز سلامتی استخوان

اگر می خواهید استخوان هایی سالم داشته باشید، حتما این دمنوش را مورد استفاده قرار دهید، زیرا آن دسته از افرادی که از این دمنوش استفاده می کنند، از تراکم استخوانی بالاتری برخوردارند. اگر بخواهیم در مورد رابطه مصرف این مدل از چای با سلامت استخوانها بیشتر صحبت کنیم، باید ادامه دهیم که چای سفید از شکستگی های استخوانی پیشگیری می کند و آرتریت یا همان ورم مفاصل را درمان می کند. پس اگر به سلامت استخوان های خود اهمیت می دهید، حتما چای سفید بنوشید.

کاهش وزن

آن دسته از افرادی که به دنبال کاهش وزن و تناسب اندام هستند باید نگاه ویژه ای به این نوشیدنی  داشته باشند چرا که چای سفید فاقد کالری است و برای لاغر شدن و کاهش وزن هم بسیار سودمند است. عملکرد چربی سوزی این گیاه به این صورت است که این نوع چای، جلوی رشد سلول های جدید چربی در بدن را می گیرد و سبب تحریک آنزیم تجزیه کننده چربی (لیپولیز) می شود. احتمالا شما هم بدانید که لیپویز منجر به شکسته شدن چربی های ذخیره ای در بدن می شود و سبب ورود آن ها به جریان خون می شود. چنانچه آنزیم لیپولیز وجود نداشته باشد، چربی به کتون مبدل می شود که حاوی مقادیر زیادی انرژی است.

چای سفید  کمک به کاهش کلسترول

دمنوش فوق به خاطر دارا بودن کاتشین، سبب کاهش کلسترول در بدن می شود. درواقع باید گفت که این دمنوش باعث افزایش کلسترول خوب می شود و سبب پایین امدن کلسترول بد می شود. پژوهش های انجام گرفته در این خصوص نشان داده اند که افرادی که به طور متوسط روزانه ۲ فنجان یا بیشتر چای سفید می نوشند، ۵۰ درصد کمتر به بیماری های قلبی مبتلا می شوند.

چای سفید ضد استرس است

از خواص چای سفید باید به ضد استرس بودن آن اشاره کرد، چیزی که در دوران کنونی و زندگی ماشینی بسیار در زندگی عموم مردم شایع است و باعث بیماری های دیگر در بدن هم می شود. نوشیدن چای سفید، استرس را کم می کند و سبب آرامش در بدن فرد مضطرب می شود.

در پایان این مقاله به شما عزیزان یادآور می شویم که بنا به خواص چای سفید که به تفصل مورد بحث قرار گرفتند، حتما به طور روزانه آن را مورد استفاده قرار دهید تا از ابتلا به انواع بیماریها در امان باشید.

 

دمنوش برای لاغریفروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغریدمنوش لاغری دکتر سیناقهوه سبز اصلدم نوش ضد استرسخرید چای کرفس , خرید دمنوش دربندپکیج ۵۰۴۰قیمت چای سفیدخرید قهوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , صندلی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر برزنت , لینک شما در اینجا