آشنایی با ژل طبی و ویژگی های آن

آشنایی با ژل طبی و ویژگی های آن

 

در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های ژل بلند قدی آشنا نماییم. امیدواریم تا انتهای این متن ما را همراهی نمایید. قد یکی از ویژگی ظاهری افراد می باشد می دانیم که هر چه افراد قد بلند تری داشته باشند، اعتماد به نفس بالاتری نیز دارند. بعضی از افراد به دلایل مختلف از جمله ژنتیک از کوتاهی قد خود رنج می برند و اعتماد به نفس پایینی دارند اما امروزه با روش های مختلفی مانند جراحی، مصرف مکمل، هورمون درمانی و … این معظل قابل حل می باشد. یکی از این روش های حل مسئله کوتاه قدی، ژل طبی می باشد. البته باید توجه داشت استفاده از هر کدام از روش های بر طرف کننده و جبران کننده کوتاهی قد، علاوه بر فوایدی که دارند معایبی نیز برای فرد دارند. ژل های طبی هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده است.

ژل بلند قدی

ژل طبی

ژل بلندی قد ابزاری است که افراد به صورت نامرئی قد بلند می شوند. این افزایش قد عوارضی نداشته و از سایر روش های های بلندی قد، ایمن تر می باشد. این ژل از جنس سیلیکون شفاف است. در پکیج این محصول افزایش دهنده قد ۱۰ لایه ژل وجود دارد. که با استفاده از ۶ عدد از این ژل ها در هر کفش خود می توانید سبب افزایش قدتان به اندازه ۵ تا ۶ سانتی متر شوید. بهترین زمان استفاده از ژل طبی سنین ۱۰ تا ۱۹ سلگی است. زیرا افراد در این سن در مرحله رشد قرار دارند و صفحات رشد افراد بسته نشده و در حال تکامل می باشند، بنابراین استفاده از این ژل های طبی به رشد بیشتر و بهتر افراد کمک می نماید. با استفاده از این ژل ها شما دیگر نیازی به استفاه از کفش پاشنه بلند ندارید.

توجه :

۱-برای خرید اینترنتی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و شمخصات خود را وارد نمایید.

۲-برای خرید تلفنی هم می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس گرفته و ادرس و مشخصات خود را به همکاران ما به صورت تلفنی اعلام نمایید.

خرید ژل افزایش قد ۱۰ لایه با قیمت ۲۴۸۰۰ تومان

خرید ژل افزایش قد  ۱۲ لایه با قیمت ۲۶۸۰۰ تومان

خرید ژل افزایش قد ۱۴ لایه با قیمت ۲۹۸۰۰ تومان

خرید ژل افزایش قد خارجی ۱۰ لایه (جنس سیلیکون نرم ) با قیمت ۲۸ هزار تومان

ویژگی ژل طبی اصل

ژل بلندی قد ده لایه به راحتی می تواند سبب افزایش قد شما شود. نکته مهم دیگر در تهیه ژل طبی این است که مطابق آناتومی و ویژگی های پای افراد ساخته شود تا درصورت استفاده طولانی مدت سبب آسیب پای فرد نشود. ژل طبی اگر جنس مرغوب داشته باشد باید حالت خود را حفظ کند و پس از گذشت مدتی فرم و حالت اولیه خود را از دست ندهد، همچنین قابلیت داشته باشد که در انواع کفش های مردانه و زنانه قرار بگیرد و برای افراد استفاده کننده مشکلات جسمی به وجود نیاورد. تصویر ۳

روش های جبران کننده کوتاهی قد

استفاده از ژل طبی نیاز افراد را به عمل های پر خطر، دردناک و پر هزینه کاهش می دهد. همان طور که در ابتدای متن گفته شد علاوه بر عمل جراحی روش های دیگری همانند مواد شیمیایی، هورمون درمانی، مکمل ها، استفاده از ژل های طبی و … برای جبران کوتاه قدی وجود دارند. باید توجه داشت که مصرف مکمل و مواد شیمیایی عوارض جانبی زیادی بر بدن فرد دارند. هورمون ها علاوه بر تاثیری که بر افزایش قد می توانند داشته باشند، تاثیرات سوء دیگری مانند پر مویی و ایجاد صفات ثانویه و … برای فرد به وجود می آورند. یکی از کم خطر ترین روش ها و در صورت رعایت نکات بی خطر ترین روش های جبران کوتاه قدی استفاده از ژل طبی می باشد. تصویر ۴

فواید ژل طبی نسبت به سایر روش ها

ژل طبی نسبت به دیگر روش های جبران کننده کوتاهی قد فوایدی دارد. به عنوان نمونه ژل طبی هیچ گونه عوارض جانبی برای پاهای فرد استفاده کننده به وجود نمی آورد، همین طور این روش نسبت به سایر روش ها ارزان قیمت تر می باشد. از طرفی در کوتاه ترین زمان افراد به نتیجه مطلوب خود دست پیدا می کنند. این ژل ها تاثیری در نوع راه رفتن افراد ندارد و سبب بد راه رفتن آن ها نمی شوند. در صورتی شما می توانید به همه تاثیرات مطلوب ژل طبی دست پیدا کنید که ژل طبی اصل و هولوگرام دار تهیه نمایید. در غیر این صورت شما فقط هزینه اضافی صرف نموده اید و به نتیجه دلخواه نمی رسید.

ژل بلندی قد

مراکز فروش ژل طبی

مراکز فروش ژل بلند قدی به صورت حضوری و اینترنتی وجود دارد. که در خرید حضوری افراد باید به داروخانه ها و مراکز تخصصی فروش ژل طبی مراجعه نمایند. البته مراکز فروش حضوری ژل در تهران و شهرستان ها به سختی پیدا می شود و اگر افراد به صورت اینترنتی اقدام به خرید ژل نمایند راحت تر می باشند. باید توجه داشت چه در خرید اینترنتی و چه در خرید حضوری ژل طبی، افراد باید به ویژگی های ژل اصل توجه نمایند. مخصوصا در خرید اینترنتی سعی کنند از سایت های معروف و معتبر ژل را خریداری نمایند و در خریدژل بلندی قد به هولوگرام روی آن که نشانه اصل بودن ژل می باشد، بسیار توجه شود. تصویر ۶

نکات مهم درباره ژل بلندی قد

توجه داشته باشید که ژل طبی که اصل نباشد یعنی در واقع بدون هولوگرام و نشانه اصل بودن باشد کارایی زیادی ندارد. به این دلیل که این ژل ها انعطاف پذیر نبوده و خاصیت ارتجاعی ندارند. ژل های بدون هولوگرام ممکن است سبب بروز حساسیت شوند و آسیب جبران ناپذیر به پاهای فرد استفاده کننده وارد نمایند. زیرا این ژل ها تناسبی با آناتومی پاها نداشته و اصولی ساخته نشده اند، بنابراین در صورت استفاده طولانی مدت سبب حساسیت و آسیب فرد می شوند. افراد باید توجه نمایند که علاوه بر استفاده از ژل طبی باید از خواب کافی و برنامه غذایی مناسب بهره مند باشند و افراد نباید فقط فکر کنند که با استفاده از ژل به نتیجه دلخواه دست پیدا می کنند، مخصوصا افرادی که در سن رشد قرار دارند و از ژل ها به عنوان کمک کننده و تسریع دهنده رشد استفاده می نمایند. تصویر ۷

تفاوت ژل بلند قدی خوب و بد

ژل نامرغوب معمولا از جنس سیلیکون درجه دو و سه می باشد. اما ژل اصل از سیلیکون درجه یک ساخته می شود.

ژل بلند قد مرغوب، شفاف می باشد اما نوع نامرغوب آن کدر و بدبو است.

در استفاده طولانی مدت از ژل طبی اصل فرد دچار مشکلات جسمی مانند کمر درد، پا درد، مشکلات ستون فقرات  و … نمی شود. اما در ژل با جنس نا مرغوب پس از مدتی فرد دچار مشکلات جسمی می شود و نه تنها معظل کوتاه قدی حل نمی شود بلکه مشکلات و معظلات دیگری برای فرد به وجود می آید. در حقیقت فرد با استفاده از این ژل های نا مرغوب سلامت خود را به خطر می اندازد.

توجه :

۱-برای خرید اینترنتی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و شمخصات خود را وارد نمایید.

۲-برای خرید تلفنی هم می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس گرفته و ادرس و مشخصات خود را به همکاران ما به صورت تلفنی اعلام نمایید.

خرید ژل افزایش قد ۱۰ لایه با قیمت ۲۴۸۰۰ تومان

خرید ژل افزایش قد  ۱۲ لایه با قیمت ۲۶۸۰۰ تومان

خرید ژل افزایش قد ۱۴ لایه با قیمت ۲۹۸۰۰ تومان

خرید ژل افزایش قد خارجی ۱۰ لایه (جنس سیلیکون نرم ) با قیمت ۲۸ هزار تومان

عوارض

افرادی که با مسئله کوتاهی قد مواجه هستند و از این مسئله رنج می برند اگر قصد استفاده از ژل های طبی را دارند باید بدانند که درست است قیمت ژل ها نسبت به سایر روش های جبران کوتاهی قد کم تر است اما افراد باید توجه کنند که در انتخاب ژل دقت نمایند و از خرید ژل های بسیار ارزان قیمت که هولوگرام اصل بودن را ندارند اجتناب نمایند، زیرا این ژل ها نه تنها مشکلات فرد را جبران نمیکند، بلکه بر آن ها می افزایند و سبب کمر درد، فشار به دیسک ها، درد پاشنه پا، پا درد، درد و فشار ستون فقرات و … می شوند. افراد با پرداخت هزینه های مناسب می توانند ژل های اصل را خریداری نمایند و جسم خود را از این آسیب ها حفظ کنند.

تولید کنندگان ایرانی ژل های افزایش دهنده قد

ژل های طبی در ایران نیز تولید می شود. درست است که با خرید این ژل ها می توان به تولیدات داخلی کمک کرد و سبب درآمد زایی و اشتغال زایی افراد شد، اما خوب است بدانید ژل های ایرانی کیفیت پایین تری نسبت به ژل های خارجی دارد. زیرا از جنس سیلیکون های درجه ۲ و ۳می باشد. اما با وجود این مسائل اگر این ژل ها را از برند های معروف و معتبر داخلی خریداری نمایند، هم می تواند در حل مشکلات قد به افراد کمک کند و هم اینکه به اقتصاد کشور رونق ببخشند.

تولید کنندگان خارجی

ژل بلندی قد در کشور های خارجی نسبت به ایران با کیفیت تر تولید می شود. دلیل کیفیت بالاتر این ژل ها نسبت به ژل های ایرانی استفاده از سیلیکون های درجه یک و شفاف و بدون بو و برای تولید ژل طبی می باشد. البته همه ی محصولات خارجی با کیفیت نمی باشند.

نتیجه گیری

باید توجه داشت که صرفا خارجی بودن ژل های طبی به معنی بهتر بودن آن ها نیست. همین طور بیش از حد گران بودن قیمت ژل ها بیانگر جنس مرغوب و کیفیت بالای آن ها نیست، بلکه چیزی که مهم است خرید از برند و سایت های معتبر می باشد، برند هایی که از مواد اولیه مانند سیلیکون مرغوب و درجه۱ استفاده می نمایند و همین طور در راحتی و ساخت ژل ها به آناتومی و ساختار و ارگونومی پاها دقت می کنند تا برای مصرف کنندگان مشکلات جسمی کمتری به وجود آید.تصویر ۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *